Ledenadministratie uitbesteden?
Een goede ledenadministratie bijhouden is best een klus. En die moet vaak geklaard worden door een (te) beperkt aantal vrijwilligers.
Steeds vaker wordt di più door verenigingen en stichtingen benaderd met de vraag of wij de volledige ledenadministratie uit handen kunnen nemen. Jazeker kunnen wij dat! Graag zelfs.
De toenemende vraag was voor ons reden om een nieuwe digitale basis voor een ledenadministratie te leggen, die het bijhouden veel eenvoudiger en voordeliger maakt. Vanuit die basis kunnen wij volledig geautomatiseerd de ledengegevens vastleggen, nieuwsbrieven versturen, facturen uitsturen en incasseren en zelfs een app voor de leden aanmaken. Daarnaast kunnen de leden diverse zaken zelf wijzigen en zich digitaal inschrijven voor evenementen en nieuwsbrieven.
Begint u al geïnteresseerd te raken? Neem dan contact met ons op (010 3000 170 of info@di-piu.nl en wij vertellen u er alles over.